МДПУ репозиторій

Компетентнісний підхід: переваги, структура та особливості

Шаров, С. В. (2019) Компетентнісний підхід: переваги, структура та особливості. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки (4). с. 194-199. ISSN 2518-7813

[img]
Перегляд
Text
sharov_2019_194.pdf

Скачати (209kB) | Перегляд

Резюме

Жорсткі вимоги сьогодення до підготовки фахівців, а також необхідність модернізації змісту вищої та середньої освіти у відповідності до сучасних економічних, політичних, соціальних умов, зумовили впровадження компетентнісного підходу в освітню діяльність вищої та середньої школи. У статті наводяться переваги впровадження компетентнісного підходу, аналізуються визначення понять «компетентність» та «компетенція», розкривається їх сутність. Наголошується на тому, що поняття компетентності є ширшим, ніж система понять «знання – уміння – навички», оскільки містить емоційно-ціннісні орієнтації особистості та інші компоненти. Зазначається, що випускник, який має розвинуті загальні та професійні компетентності, стає більш конкурентоспроможним та затребуваним на ринку праці. Розглядаються проблемні питання щодо впровадження компетентнісного підходу в освітній процес. Ключові слова: компетентнісний підхід, освітня парадигма, навчальний процес, компетенція, компетентність

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 11 Черв 2019 05:43
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4847

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу