Шаров, С. В. (2019) Компетентнісний підхід: переваги, структура та особливості. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки (4). pp. 194-199. ISSN 2518-7813
sharov_2019_194.pdf
Download (209kB) | Preview
Abstract
Жорсткі вимоги сьогодення до підготовки фахівців, а також необхідність модернізації змісту вищої та середньої освіти у відповідності до сучасних економічних, політичних, соціальних умов, зумовили впровадження компетентнісного підходу в освітню діяльність вищої та середньої школи. У статті наводяться переваги впровадження компетентнісного підходу, аналізуються визначення понять «компетентність» та «компетенція», розкривається їх сутність. Наголошується на тому, що поняття компетентності є ширшим, ніж система понять «знання – уміння – навички», оскільки містить емоційно-ціннісні орієнтації особистості та інші компоненти. Зазначається, що випускник, який має розвинуті загальні та професійні компетентності, стає більш конкурентоспроможним та затребуваним на ринку праці. Розглядаються проблемні питання щодо впровадження компетентнісного підходу в освітній процес.
Ключові слова: компетентнісний підхід, освітня парадигма, навчальний процес, компетенція, компетентність
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 11 Jun 2019 05:43 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4847 |