Багрій, Т. Є. (2021) Орієнтири інноваційної підготовки майбутнього педагога-музиканта. Молодь і ринок (5-6). с. 150-154. ISSN ISSN 2308-4634 (Print)ISSN 2617-0825 (Online)
Text (У статті актуалізовано проблему впровадження інновацій в навчальний процес. Розглянуто погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо модернізації мистецької освіти в контексті сучасних вимог, визначенно суть поняття «інновації», «інн)
стаття Багрій Т.Є..pdf - Опублікована Версія Скачати (411kB) |
Резюме
У статті актуалізовано проблему впровадження інновацій в навчальний процес. Розглянуто погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо модернізації мистецької освіти в контексті сучасних вимог, визначенно суть поняття «інновації», «інноваційна мистецька діяльність». Висвітлено роль компетентнісного підходу в запровадженні інноваційних технологій. Охарактеризовано умови, які впливають на проведення інноваційної діяльності. Зосередено увагу на впровадженні заходів, які сприяють виявленню художньо-творчих якостей особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | викладач Тетяна Багрій |
Дата внесення: | 20 Жов 2021 11:18 |
Останні зміни: | 20 Жов 2021 11:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12180 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |