МДПУ репозиторій

Підходи до розробки курикулуму скороченого циклу професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти

Крашеніннік, І. В. (2019) Підходи до розробки курикулуму скороченого циклу професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (54). с. 109-112. ISSN 2412-1142

[img] Text
911389.pdf

Скачати (556kB)

Резюме

У статті сформульовано проблему, пов’язану з необхідністю створення курикулуму скороченого циклу професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти. Ґрунтуючись на результатах аналізу іноземних та вітчизняних наукових джерел, присвячених питанням формування курикулуму як системи, що встановлює зміст і процес навчання, наведено визначення цього поняття, схарактеризовано структуру і подано рекомендації науковців до його розробки. Показано, що розробка курикулуму скороченого циклу професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти має спиратися на Стандарти вищої освіти за відповідними рівнями і спеціальностями, в яких визначено переліки загальних і фахових компетентностей випускників, нормативний зміст підготовки, обсяг кредитів, необхідний для здобуття вищої освіти, можливості визнання освіти, отриманої за іншими освітніми програмами. Відбір змісту курикулуму має відбуватися на основі студентоцентрованого, компетентнісного та акмеологічного підходів, принципу фундаменталізації змісту навчання. Схарактеризовано два підходи до визначення змісту курикулуму скороченого циклу професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів: формальний (відсікання частини навчального плану із застосуванням процедури визнання і перезарахування відсутніх дисциплін або їх самостійного вивчення здобувачами); аналітичний (докладний аналіз всіх дисциплін навчального плану за критерієм можливості визнання і перезарахування).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 27 Трав 2020 14:59
Останні зміни: 13 Жов 2020 08:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9175

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу