MDPU Repository

Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу

Рябченко, В. І. (2015) Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу. Other. Фітосоціоцентр, Київ.

[img] Text
монографя-Рябченко-Вища-школа-України-в-загальноцивлзацйному-контекст.pdf

Download (4MB)

Abstract

У монографії уточнено сучасну місію вищої школи України. Визначено перелік найбільш небезпечних соціальних хвороб, якими системно уражені суспільство й вища школа. Обґрунтовано необхідність розв’язання проблеми компетентності з позицій багатовимірності її. Актуалізовано світоглядну компетентність як визначальний чинник загальної компетентності. Сформульовано концептуальні зауваження щодо модернізації вітчизняної вищої освіти в контексті Болонського процесу. Розкрито сутність «грамотного» й «розумного» в життєвих виявах людини та проаналізовано проблему компетентності через тріаду: авторитаризм – цинізм – конформізм. Обґрунтовано актуалізацію особис-тості студента як дієвого чинника розвитку вищої школи й розроблено концептуальну модель соціалізації особистості студента. Визначено шляхи оздоровлення українського суспільства та його вищої школи. Для українських політиків, науковців, управлінців вищої освіти, викладачів вищої школи, студентів, аспірантів і докторантів, а також усіх, хто переймається проблемами вітчизняної вищої освіти.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 08 Sep 2016 07:09
Last Modified: 08 Sep 2016 07:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/726

Actions (login required)

View Item View Item