MDPU Repository

Зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти

Жихорська, Оксана (2015) Зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 113-120. ISSN 2219-5203

[img] Text
1276-2655-1-SM.pdf

Download (545kB)

Abstract

У статті розглянуто зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти. Відбір змісту формування означеної компетентності виконано з урахуванням мети та завдання підготовки, структури професійної компетентності, особливостей професійної діяльності, функцій навчально-допоміжного персоналу, експертних оцінок, рекомендацій навчально-допоміжного персоналу, багаторічного досвіду консультування працівників. Унаслідок структурування змісту формування професійної компетентності виявлено його загальний і функціональний складники.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 23 Feb 2016 18:13
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/209

Actions (login required)

View Item View Item