Жихорська, Оксана (2015) Зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 113-120. ISSN 2219-5203
Text
1276-2655-1-SM.pdf Download (545kB) |
Abstract
У статті розглянуто зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти. Відбір змісту формування означеної компетентності виконано з урахуванням мети та завдання підготовки, структури професійної компетентності, особливостей професійної діяльності, функцій навчально-допоміжного персоналу, експертних оцінок, рекомендацій навчально-допоміжного персоналу, багаторічного досвіду консультування працівників. Унаслідок структурування змісту формування професійної компетентності виявлено його загальний і функціональний складники.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 23 Feb 2016 18:13 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/209 |
Actions (login required)
View Item |