Осадчий, В. В. and Крашеніннік, І. В. (2020) LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 169-170.
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-169-170.pdf
Download (496kB)
Abstract
Нині набуло поширення електронне навчання, яке відбувається з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідно до сучасних наукових поглядів для досягнення більшої ефективності електронне навчання має бути персоналізованим, тобто ґрунтуватися на урахуванні індивідуальних запитів і характеристик кожного, хто навчається. Метою роботи є визначення можливостей LMS Moodle, які зумовлюють використання цієї платформи у процесі персоналізованого навчання майбутніх фахівців у закладах освіти. Проведено аналіз наукових джерел з проблем персоналізованого навчання і застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. За його результатами наведено загальну характеристику персоналізованого навчання, його складові і сутність, деякі особливості використання студентами персональних навчальних систем, основні переваги системи керування навчанням Moodle. Зроблено висновок про доцільність використання LMS Moodle у процесі персоналізованого навчання майбутніх фахівців.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 26 May 2020 11:12 |
Last Modified: | 26 May 2020 11:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9128 |