МДПУ репозиторій

LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців

Осадчий, В. В. та Крашеніннік, І. В. (2020) LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 169-170.

[img] Text
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-169-170.pdf

Скачати (496kB)
Офіційний URL: https://knsa.chdtu.edu.ua/conferences

Резюме

Нині набуло поширення електронне навчання, яке відбувається з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідно до сучасних наукових поглядів для досягнення більшої ефективності електронне навчання має бути персоналізованим, тобто ґрунтуватися на урахуванні індивідуальних запитів і характеристик кожного, хто навчається. Метою роботи є визначення можливостей LMS Moodle, які зумовлюють використання цієї платформи у процесі персоналізованого навчання майбутніх фахівців у закладах освіти. Проведено аналіз наукових джерел з проблем персоналізованого навчання і застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. За його результатами наведено загальну характеристику персоналізованого навчання, його складові і сутність, деякі особливості використання студентами персональних навчальних систем, основні переваги системи керування навчанням Moodle. Зроблено висновок про доцільність використання LMS Moodle у процесі персоналізованого навчання майбутніх фахівців.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 26 Трав 2020 11:12
Останні зміни: 26 Трав 2020 11:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9128

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу