Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців

Осадчий, В. В. and Крашеніннік, І. В. (2020) LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 169-170.

[thumbnail of Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-169-170.pdf] Text
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-169-170.pdf

Download (496kB)

Abstract

Нині набуло поширення електронне навчання, яке відбувається з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідно до сучасних наукових поглядів для досягнення більшої ефективності електронне навчання має бути персоналізованим, тобто ґрунтуватися на урахуванні індивідуальних запитів і характеристик кожного, хто навчається. Метою роботи є визначення можливостей LMS Moodle, які зумовлюють використання цієї платформи у процесі персоналізованого навчання майбутніх фахівців у закладах освіти. Проведено аналіз наукових джерел з проблем персоналізованого навчання і застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. За його результатами наведено загальну характеристику персоналізованого навчання, його складові і сутність, деякі особливості використання студентами персональних навчальних систем, основні переваги системи керування навчанням Moodle. Зроблено висновок про доцільність використання LMS Moodle у процесі персоналізованого навчання майбутніх фахівців.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 26 May 2020 11:12
Last Modified: 26 May 2020 11:12
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9128

Actions (login required)

View Item
View Item