МДПУ репозиторій

Формування професійної самосвідомості майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі визначення методів роботи в класі хорового диригування та читання хорових партитур

Переверзєва, О. В. (2023) Формування професійної самосвідомості майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі визначення методів роботи в класі хорового диригування та читання хорових партитур. SWorldJournal, 4 (19). с. 102-107. ISSN 2663-5712

[img] Text
Тези_конф 2022.pdf

Скачати (266kB)
Офіційний URL: https://www.sworldjournal.com

Резюме

В публікації розглядається поняття техніки диригування як необхідного елемента диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розкрито методи та прийоми роботи над технікою диригування на підготовчому та початковому етапі навчання техніці диригування в процесі занять з освітньої компоненти «Хорове диригування та читання хорових партитур». В тезах визначається мета освітньої компоненти «Хорове диригування та читання хорових партитур» – формування у студентів системи основних знань, умінь та навичок управління хоровим співом дітей та дорослих, підготовка до практичної роботи з хоровим колективом. Виходячи з мети та завдань освітньої компоненти, а також спираючись на наявні дослідження в цій галузі, в диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва розглядаються такі структурні компоненти: методологічний, теоретичний, методичний та технологічний. Техніка диригування входить до технологічної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як важливий засіб управління хоровим виконавством, і включає: основні принципи постановки диригентського апарату, вміння передачі метроритмічної організації музики, темпу, динаміки, звуковедення та характеру звуковидобування, виконання ауфтактів та ін. В тезах висвітлюються етапи роботи над технікою диригування, які можна поділити на підготовчий, початковий (1 курс), основний (2-3 курси) та завершальний (4 курс). Метою даної роботи є визначення методів та прийомів роботи над технікою диригування в класі хорового диригування та читання хорових партитур з метою формування професійної самосвідомості здобувача вищої освіти, майбутнього педагога-музиканта, хормейстера.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Олена Переверзєва
Дата внесення: 26 Черв 2023 15:34
Останні зміни: 26 Черв 2023 15:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12922

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу