МДПУ репозиторій

Творча самореалізація педагога-музиканта в контексті гармонізації культурно-освітнього простору вищого педагогічного закладу

Власенко, Е. А. (2014) Творча самореалізація педагога-музиканта в контексті гармонізації культурно-освітнього простору вищого педагогічного закладу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи:соціально-педагогічні аспекти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 12-13 черв. 2014 р.. с. 74-76.

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
Власенко Е.Тези.pdf

Скачати (3MB)

Резюме

У публікації простежується взаємовплив феноменів "творча самореалізація" та "культурно-освітній простір", розкривається зміст моделі культурно-освітнього простору вищого навчального закладу

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 28 Серп 2019 08:31
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6086

Доступні версії цього елементу

  • Творча самореалізація педагога-музиканта в контексті гармонізації культурно-освітнього простору вищого педагогічного закладу. (deposited 28 Серп 2019 08:31) [Представлено на екрані]

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу