Шаров, С. В. (2019) Дослідження соціальної компетентності учнів: досвід США та Великобританії. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня, м. Мелітополь). с. 306-310.
|
Text
sharov_2019_306.pdf Скачати (166kB) | Перегляд |
Резюме
У статті здійснюється аналіз деяких досліджень вчених з США та Великобританії щодо соціальної компетентності. Наголошується на тому, що тема соціальної компетентності є актуальним питанням в нашій країні та за кордоном. Описуються дослідження щодо визначення соціальних умінь та видів поведінки, визначення зв’язку між емоційним знанням та соціальною компетентністю тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 13 Черв 2019 11:06 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5030 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |