МДПУ репозиторій

Дослідження соціальної компетентності учнів: досвід США та Великобританії

Шаров, С. В. (2019) Дослідження соціальної компетентності учнів: досвід США та Великобританії. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня, м. Мелітополь). с. 306-310.

[img]
Перегляд
Text
sharov_2019_306.pdf

Скачати (166kB) | Перегляд

Резюме

У статті здійснюється аналіз деяких досліджень вчених з США та Великобританії щодо соціальної компетентності. Наголошується на тому, що тема соціальної компетентності є актуальним питанням в нашій країні та за кордоном. Описуються дослідження щодо визначення соціальних умінь та видів поведінки, визначення зв’язку між емоційним знанням та соціальною компетентністю тощо.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 13 Черв 2019 11:06
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5030

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу