Шаров, С. В. (2019) Дослідження соціальної компетентності учнів: досвід США та Великобританії. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня, м. Мелітополь). pp. 306-310.
Preview
sharov_2019_306.pdf
Download (166kB) | Preview
Abstract
У статті здійснюється аналіз деяких досліджень вчених з США та Великобританії щодо соціальної компетентності. Наголошується на тому, що тема соціальної компетентності є актуальним питанням в нашій країні та за кордоном. Описуються дослідження щодо визначення соціальних умінь та видів поведінки, визначення зв’язку між емоційним знанням та соціальною компетентністю тощо.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 13 Jun 2019 11:06 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5030 |