Колоніна, Л. Г. (2017) Актуалізація питання індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті цивілізаційних освітніх тенденцій та сучасної педагогіки вищої освіти. Фаховий науковий збірник “Мелітопольський вісник”, 2 (19). с. 214-219.
|
Text
Фахова Мелик 2018.pdf Скачати (583kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто підходи до вивчення питання формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема майбутнього вчителя музичного мистецтва, у контексті освітніх цивілізаційних тенденцій. Акцентовано на нормативних документах, що актуалізують питання індивідуальної освітньої траєкторії, а також на сучасних наукових дослідженнях, у яких висвітлюються окремі аспекти індивідуалізації професійної освіти. Наведено статистичні дані, що констатують факт фрагментарного й несистемного впровадження особистісно- орієнтованої освіти в організаційно-навчальний процес професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано необхідність уведення індивідуальної освітньої траєкторії в музичну освіту.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Л. Колоніна |
Дата внесення: | 07 Лип 2020 09:38 |
Останні зміни: | 07 Лип 2020 09:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10135 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |