Актуалізація питання індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті цивілізаційних освітніх тенденцій та сучасної педагогіки вищої освіти

Колоніна, Л. Г. (2017) Актуалізація питання індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті цивілізаційних освітніх тенденцій та сучасної педагогіки вищої освіти. Фаховий науковий збірник “Мелітопольський вісник”, 2 (19). pp. 214-219.

[thumbnail of Фахова Мелик 2018.pdf]
Preview
Text
Фахова Мелик 2018.pdf

Download (583kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто підходи до вивчення питання
формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема
майбутнього вчителя музичного мистецтва, у контексті освітніх цивілізаційних тенденцій. Акцентовано на нормативних документах, що актуалізують питання індивідуальної освітньої траєкторії, а також на сучасних
наукових дослідженнях, у яких висвітлюються окремі аспекти індивідуалізації професійної освіти. Наведено статистичні дані, що констатують факт
фрагментарного й несистемного впровадження особистісно-
орієнтованої освіти в організаційно-навчальний
процес професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано
необхідність уведення індивідуальної освітньої
траєкторії в музичну освіту.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 4406 not found.
Date Deposited: 07 Jul 2020 09:38
Last Modified: 07 Jul 2020 09:38
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10135

Actions (login required)

View Item
View Item