МДПУ репозиторій

Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності

Давидова, Світлана (2019) Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 1 (19). с. 54-63. ISSN 2307-4914

[img] Text
Давидова С. Модель формування проф.ї комп. майбутніх учителів образотворчого мист. засобами творчої проектної діяльності.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Мета статті полягає в уточненні змісту поняття «модель», обґрунтованні дидактичної моделі підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності та розкритті її концептуальної основи. Представлена модель складається ізтрьох взаємопов’язаних, систематизованих модулів: мотиваційно-діагностичного, навчально-професійного та рефлексивно-оцінного. Результатом впровадження моделі є сформована засобами творчої проектної діяльності професійна компетентність майбутніх учителів образотворчого мистецтва та готовність до впровадження проектних технологій у навчальний процес школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 13 Лют 2020 12:59
Останні зміни: 13 Лют 2020 12:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8643

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу