МДПУ репозиторій

Розвиток творчого мислення майбутніх учителів географії в процесі самостійної дослідницької діяльності

Прохорова, Л. А. та Непша, О. В. (2021) Розвиток творчого мислення майбутніх учителів географії в процесі самостійної дослідницької діяльності. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору: матеріали VIІ наук.-практ. конф.. с. 138-142.

[img] Text
Прохорова_Непша.pdf

Скачати (7MB)

Резюме

Педагогічна творчість виникає не стихійно. Вона можлива лише при усвідомленні вчителем власної індивідуальності. Тому важливо не упустити можливості розвитку творчого мислення студента, які є в період його професійної підготовки. Це особливо важливо враховувати при підготовці майбутніх вчителів географії, оскільки географія як шкільний предмет має величезний потенціал для розвитку творчого мислення школярів. Процесу розвитку творчого мислення активно сприяє проходження виробничої практики студентами-географами в загальноосвітніх закладах.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 02 Черв 2021 13:19
Останні зміни: 02 Черв 2021 13:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11822

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу