МДПУ репозиторій

Theoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities: collective monograph. 6.22.Методичний супровід формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

Стотика, І. Г. та Власенко, Е. А. та Стотика, О. В. (2021) Theoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities: collective monograph. 6.22.Методичний супровід формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Інший. Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021., Boston.

[img] Text
Стотика _Власенко _Стотика_Розділ монографії.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У розділі монографії висвітлюється зміст методичної моделіформування інструментально-виконавської компетентності майбутніх педагогів-музикантів шляхом емоційно-естетичного переживання музики. Застосування моделі аргументується комплексним характером процесу музично-слухової, музично-аналітичної, музично-оцінної та музично-виконавської діяльності., Особливість даної моделі у пріоритетному зближенні позицій “викладач” та “студент” до позиції “піаніст-виконавець” та у створенні на заняттях з основного музичного інструмента (фортепіано) спільного поля емоційно-естетичних переживань, а результатом є створення музикантом переконливої виконавської концепції музичного твору

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 19 Жов 2021 11:42
Останні зміни: 19 Жов 2021 11:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12189

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу