Стотика, І. Г. та Власенко, Е. А. та Стотика, О. В. (2021) Theoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities: collective monograph. 6.22.Методичний супровід формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Інший. Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021., Boston.
Text
Стотика _Власенко _Стотика_Розділ монографії.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У розділі монографії висвітлюється зміст методичної моделіформування інструментально-виконавської компетентності майбутніх педагогів-музикантів шляхом емоційно-естетичного переживання музики. Застосування моделі аргументується комплексним характером процесу музично-слухової, музично-аналітичної, музично-оцінної та музично-виконавської діяльності., Особливість даної моделі у пріоритетному зближенні позицій “викладач” та “студент” до позиції “піаніст-виконавець” та у створенні на заняттях з основного музичного інструмента (фортепіано) спільного поля емоційно-естетичних переживань, а результатом є створення музикантом переконливої виконавської концепції музичного твору
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 19 Жов 2021 11:42 |
Останні зміни: | 19 Жов 2021 11:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12189 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |