Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Theoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities: collective monograph. 6.22.Методичний супровід формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

Стотика, І. Г. and Власенко, Е. А. and Стотика, О. В. (2021) Theoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities: collective monograph. 6.22.Методичний супровід формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Other. Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021., Boston.

[thumbnail of Стотика _Власенко _Стотика_Розділ монографії.pdf] Text
Стотика _Власенко _Стотика_Розділ монографії.pdf

Download (1MB)

Abstract

У розділі монографії висвітлюється зміст методичної моделіформування інструментально-виконавської компетентності майбутніх педагогів-музикантів шляхом емоційно-естетичного переживання музики. Застосування моделі аргументується комплексним характером процесу музично-слухової, музично-аналітичної, музично-оцінної та музично-виконавської діяльності., Особливість даної моделі у пріоритетному
зближенні позицій “викладач” та “студент” до позиції “піаніст-виконавець” та у створенні на заняттях з основного музичного інструмента (фортепіано) спільного поля емоційно-естетичних переживань, а результатом є створення музикантом переконливої виконавської концепції музичного твору

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 19 Oct 2021 11:42
Last Modified: 19 Oct 2021 11:42
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12189

Actions (login required)

View Item
View Item