Стотика, І. Г. and Власенко, Е. А. and Стотика, О. В. (2021) Theoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities: collective monograph. 6.22.Методичний супровід формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Other. Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021., Boston.
![Стотика _Власенко _Стотика_Розділ монографії.pdf [thumbnail of Стотика _Власенко _Стотика_Розділ монографії.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Стотика _Власенко _Стотика_Розділ монографії.pdf
Download (1MB)
Abstract
У розділі монографії висвітлюється зміст методичної моделіформування інструментально-виконавської компетентності майбутніх педагогів-музикантів шляхом емоційно-естетичного переживання музики. Застосування моделі аргументується комплексним характером процесу музично-слухової, музично-аналітичної, музично-оцінної та музично-виконавської діяльності., Особливість даної моделі у пріоритетному
зближенні позицій “викладач” та “студент” до позиції “піаніст-виконавець” та у створенні на заняттях з основного музичного інструмента (фортепіано) спільного поля емоційно-естетичних переживань, а результатом є створення музикантом переконливої виконавської концепції музичного твору
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 19 Oct 2021 11:42 |
Last Modified: | 19 Oct 2021 11:42 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12189 |