МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Ігрові технології

Воровка, М. І. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Ігрові технології. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

[img] Text
Вороква МІ_монографія_2019.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

У колективній монографії відображено історію розвитку провідних технологій навчання, подано їхню коротку характеристику, обґрунтовано рекомендації щодо їх практичного використання в умовах Нової української школи, представлено авторські ігрові методики навчання, а також методики навчання окремих дисциплін у закладах загальної середньої освіти, розглянуто методичні та практичні аспекти їхньої реалізації. Колективна монографія орієнтована як на теоретичну підготовку вчителів Нової української школи, так і на розвиток та реалізацію їхнього творчого потенціалу, формування теоретичної та практичної готовності до інноваційної педагогічної діяльності. Представлені матеріали можуть бути використані педагогами для підвищення ефективності організації освітнього процесу у закладах освіти. Видання призначене для здобувачів вищої освіти, вчителів, викладачів, вихователів, слухачів системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 02 Трав 2024 15:12
Останні зміни: 02 Трав 2024 15:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13611

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу