МДПУ репозиторій

Критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти

Жейнова, С. С. (2019) Критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проблеми освіти: зб. наук. праць (93). с. 116-131.

[img]
Перегляд
Text
Проблеми освіти.pdf

Скачати (303kB) | Перегляд

Резюме

статті здійснено аналіз наукових підходів до розроблення критеріїв та показників сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Виявлено, що одним із головних завдань сучасної системи освіти є перехід до творчих, проблемних методів навчання і виховання, які забезпечують формування творчої особистості. Обґрунтовано, що методологічною парадигмою в будь-якій сфері людської діяльності має стати спрямованість на творчість, тобто гармонійний розвиток дитини, формування відповідального вихователя, здатного конструктивно та ефективно працювати у проблемних, нестандартних педагогічних ситуаціях. Проведений аналіз дозволив визначити критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Для діагностування рівнів сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти було розроблено пізнавальний, емоційно-мотиваційний та діяльнісно-творчий критерій. Водночас виділено три рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Розроблено методику діагностики рівнів сформованості творчих якостей студентів педагогічних закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 012 Дошкільна освіта.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 25 Черв 2020 05:54
Останні зміни: 25 Черв 2020 05:54
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10244

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу