MDPU Repository

Критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти

Жейнова, С. С. (2019) Критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проблеми освіти: зб. наук. праць (93). pp. 116-131.

[img]
Preview
Text
Проблеми освіти.pdf

Download (303kB) | Preview

Abstract

статті здійснено аналіз наукових підходів до розроблення критеріїв та показників сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Виявлено, що одним із головних завдань сучасної системи освіти є перехід до творчих, проблемних методів навчання і виховання, які забезпечують формування творчої особистості. Обґрунтовано, що методологічною парадигмою в будь-якій сфері людської діяльності має стати спрямованість на творчість, тобто гармонійний розвиток дитини, формування відповідального вихователя, здатного конструктивно та ефективно працювати у проблемних, нестандартних педагогічних ситуаціях. Проведений аналіз дозволив визначити критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Для діагностування рівнів сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти було розроблено пізнавальний, емоційно-мотиваційний та діяльнісно-творчий критерій. Водночас виділено три рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Розроблено методику діагностики рівнів сформованості творчих якостей студентів педагогічних закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 012 Дошкільна освіта.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Date Deposited: 25 Jun 2020 05:54
Last Modified: 25 Jun 2020 05:54
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10244

Actions (login required)

View Item View Item