Александрова, Г. І. та Александров, Д. В. (2014) Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи. Українознавчий альманах (16). с. 75-79. ISSN 2520-2626
Text
Ukralm_2014_16_17.pdf Скачати (420kB) |
Резюме
Автори статті аналізують переваги гуманістичного підходу у вихованні ціннісно-орієнтованої особистості, соціально активного фахівця з широкими демократичними переконаннями, професійною етикою і відповідальністю. Аналітичною платформою дослідження проблеми становлення ціннісно-орієнтованої особистості стали теоретико-методологічні надбання постнекласичної соціології. Приділяється увага складнощам та перспективам ціннісного вибору в умовах багатозначного, динамічного соціокультурного простору.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 12 Вер 2019 12:39 |
Останні зміни: | 29 Січ 2021 17:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6567 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |