Александрова, Г. І. and Александров, Д. В. (2014) Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи. Українознавчий альманах (16). pp. 75-79. ISSN 2520-2626
![Ukralm_2014_16_17.pdf [thumbnail of Ukralm_2014_16_17.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
Ukralm_2014_16_17.pdf
Download (420kB)
Abstract
Автори статті аналізують переваги гуманістичного підходу у вихованні ціннісно-орієнтованої особистості, соціально активного фахівця з широкими демократичними переконаннями, професійною етикою і відповідальністю. Аналітичною платформою дослідження проблеми становлення ціннісно-орієнтованої особистості стали теоретико-методологічні надбання постнекласичної соціології. Приділяється увага складнощам та перспективам ціннісного вибору в умовах багатозначного, динамічного соціокультурного простору.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти | 
| Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра соціології та філософії > Фахові видання | 
| Depositing User: | Unnamed user with email philosofia_mdpu@ukr.net | 
| Date Deposited: | 12 Sep 2019 12:39 | 
| Last Modified: | 29 Jan 2021 17:21 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6567 | 




