Воровка, Маргарита Іванівна (2018) Щодо гендерної нерівності в системі освіти України. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи", 14-16 червня 2018 р., Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.
Text
D0BCD0B0D0BAD0B5D182_D0B7D0B1D196D180D0BDD0B8D0BAD0B0_D0BFD0BED181D0BBD0B5D0B4D0BDD0B8D0B920D0B2D0B0D180D0B8D0B0D0BDD182_21_062028129-55-59.pdf Скачати (176kB) |
Резюме
Система освіти є одним з найвпливовіших соціальних інститутів , що забезпечує ретрансляцію та формування гендерної культури особистості і суспільства в цілому , а отже сприяє відтворенню існуючих гендерних відносин – у тому числі відносин нерівності статей . Обмеженість або недоступність в Україні гендерно деталізованих статистичних відомостей ускладнює оцінку стану гендерного розриву у певних сферах соціального життя – у тому числі у вищій освіті . Однак , це не завадить нам простежити і , навіть , статистично довести прояви гендерної дискримінації у вищій школі на прикладі її кадрового складу . Професійна діяльність у вищій школі надає рівні можливості викладачці(еві ) реалізуватися в науковій та власне освітній галузі . Чи рівними є результати професійної самореалізації у вищій школі для жінок та чоловіків ?
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 12 Лип 2019 08:46 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5765 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |