Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Щодо гендерної нерівності в системі освіти України

Воровка, Маргарита Іванівна (2018) Щодо гендерної нерівності в системі освіти України. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи", 14-16 червня 2018 р., Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.

[thumbnail of D0BCD0B0D0BAD0B5D182_D0B7D0B1D196D180D0BDD0B8D0BAD0B0_D0BFD0BED181D0BBD0B5D0B4D0BDD0B8D0B920D0B2D0B0D180D0B8D0B0D0BDD182_21_062028129-55-59.pdf] Text
D0BCD0B0D0BAD0B5D182_D0B7D0B1D196D180D0BDD0B8D0BAD0B0_D0BFD0BED181D0BBD0B5D0B4D0BDD0B8D0B920D0B2D0B0D180D0B8D0B0D0BDD182_21_062028129-55-59.pdf

Download (176kB)

Abstract

Система освіти є одним з найвпливовіших соціальних інститутів
,
що
забезпечує ретрансляцію та формування гендерної культури особистості і
суспільства в цілому
,
а отже сприяє відтворенню існуючих гендерних
відносин

у тому числі відносин нерівності статей
.
Обмеженість або недоступність в Україні гендерно деталізованих
статистичних відомостей ускладнює оцінку стану гендерного розриву у
певних сферах соціального життя

у тому числі у вищій освіті
.
Однак
,
це не
завадить нам простежити і
,
навіть
,
статистично довести прояви гендерної
дискримінації у вищій школі на прикладі її кадрового складу
.
Професійна
діяльність у вищій школі надає рівні можливості викладачці(еві
)
реалізуватися в науковій та власне освітній галузі
.
Чи рівними є результати
професійної самореалізації у вищій школі для жінок та чоловіків
?

Item Type: Conference or Workshop Item (Other)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 12 Jul 2019 08:46
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5765

Actions (login required)

View Item
View Item