MDPU Repository

Принципи і підходи до гармонізації екологічної підготовки майбутніх педагогів

Кошелєв, Олександр and Кошелєв, Василь and Ніколенко, Олександр and Писанець, Олександ (2014) Принципи і підходи до гармонізації екологічної підготовки майбутніх педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 283-293. ISSN 2219-5203

[img] Text
933-1963-1-PB.pdf

Download (663kB)

Abstract

У статті розглядаються основні принципи формування нового екологічного мислення у школярів і студентів через пізнання та засвоєння «глибинної екології». Підкреслюється необхідність практичних дій у галузі екологічної освіти і виховання. Розкривається багаторічний досвід екологічної підготовки і виховання слухачів Малої академії і Еколого-натуралістичного центру м. Мелітополя як майбутніх студентів і педагогів через їх активну участь у літніх екологічних таборах і експедиціях. Розроблені й апробовані програми екологічної освіти для літніх таборів відповідно до природних особливостей регіону. Одним із доступних і ефективних методів екологічної підготовки визнано організацію і проведення школярами і студентами моніторингу природного середовища. Наголошується на важливому значенні формування основ екологічної етики та екологічної естетики у школярів і студентів під час перебування їх в екологічних таборах, участі в міжнародних і національних акціях, а також у їхньому повсякденному житті.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра екологічної безпеки та раціонального природокористування
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 26 Feb 2016 15:05
Last Modified: 26 Feb 2016 15:05
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/277

Actions (login required)

View Item View Item