МДПУ репозиторій

Принципи і підходи до гармонізації екологічної підготовки майбутніх педагогів

Кошелєв, Олександр та Кошелєв, Василь та Ніколенко, Олександр та Писанець, Олександ (2014) Принципи і підходи до гармонізації екологічної підготовки майбутніх педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 283-293. ISSN 2219-5203

[img] Text
933-1963-1-PB.pdf

Скачати (663kB)

Резюме

У статті розглядаються основні принципи формування нового екологічного мислення у школярів і студентів через пізнання та засвоєння «глибинної екології». Підкреслюється необхідність практичних дій у галузі екологічної освіти і виховання. Розкривається багаторічний досвід екологічної підготовки і виховання слухачів Малої академії і Еколого-натуралістичного центру м. Мелітополя як майбутніх студентів і педагогів через їх активну участь у літніх екологічних таборах і експедиціях. Розроблені й апробовані програми екологічної освіти для літніх таборів відповідно до природних особливостей регіону. Одним із доступних і ефективних методів екологічної підготовки визнано організацію і проведення школярами і студентами моніторингу природного середовища. Наголошується на важливому значенні формування основ екологічної етики та екологічної естетики у школярів і студентів під час перебування їх в екологічних таборах, участі в міжнародних і національних акціях, а також у їхньому повсякденному житті.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра екології, загальної біології та раціонального природокористування > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 26 Лют 2016 15:05
Останні зміни: 03 Лист 2020 14:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/277

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу