MDPU Repository

Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності

Осадча, К. П. (2017) Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (79). pp. 169-173. ISSN 2413-1865

[img] Text
Філософські.pdf

Download (198kB)

Abstract

У статті проаналізовано наукову та науково-методичну літератури з метою виділення філософських аспектів професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Розкрито вплив ідей філософської антропології, гуманізму та філософії діяльності (педагогічної) на професійну підготовку майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Проаналізовано ідеї педагогіки співробітництва, гуманно-особистісної педагогіки та педагогіки гідності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Кафедра інформатики і кібернетики
Date Deposited: 16 Nov 2018 13:22
Last Modified: 16 Nov 2018 13:22
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2412

Actions (login required)

View Item View Item