Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності

Осадча, К. П. (2017) Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (79). pp. 169-173. ISSN 2413-1865

[thumbnail of Філософські.pdf] Text
Філософські.pdf

Download (198kB)

Abstract

У статті проаналізовано наукову та науково-методичну літератури з метою виділення філософських аспектів професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Розкрито вплив ідей філософської антропології, гуманізму та філософії діяльності (педагогічної) на професійну підготовку майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Проаналізовано ідеї педагогіки співробітництва, гуманно-особистісної педагогіки та педагогіки гідності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 16 Nov 2018 13:22
Last Modified: 15 Oct 2020 07:04
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2412

Actions (login required)

View Item
View Item