Осадча, К. П. (2017) Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (79). pp. 169-173. ISSN 2413-1865
![Філософські.pdf [thumbnail of Філософські.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Філософські.pdf
Download (198kB)
Abstract
У статті проаналізовано наукову та науково-методичну літератури з метою виділення філософських аспектів професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Розкрито вплив ідей філософської антропології, гуманізму та філософії діяльності (педагогічної) на професійну підготовку майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Проаналізовано ідеї педагогіки співробітництва, гуманно-особистісної педагогіки та педагогіки гідності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 16 Nov 2018 13:22 |
Last Modified: | 15 Oct 2020 07:04 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2412 |