Александров, Денис та Ковальова, Людмила (2021) Філософські аспекти лібертарної освіти Паоло Фрейре. Наукові дослідження та інновації в галузі суспільно-гуманітарних наук, 2. с. 251-253.
Text
zbirnyk-materialiv_chastyna-2 (2)-страницы-251-253.pdf Скачати (2MB) |
Офіційний URL: http://www.tsatu.edu.ua/shn/mizhnarodna-konferenci...
Резюме
П.Фрейре розробив концепцію освіти як «практики вільного критичного роздуму» над різними проектами освіти дорослих, які він здійснив свого часу у Бразилії. Філософія П.Фрейре базувалася на онтологічному аргументі, який встановлював практику як центральну визначальну рису людського буття і необхідну умову свободи в широкому сенсі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 16 Груд 2021 08:25 |
Останні зміни: | 16 Груд 2021 08:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12421 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |