Александров, Денис and Ковальова, Людмила (2021) Філософські аспекти лібертарної освіти Паоло Фрейре. Наукові дослідження та інновації в галузі суспільно-гуманітарних наук, 2. pp. 251-253.
![zbirnyk-materialiv_chastyna-2 (2)-страницы-251-253.pdf [thumbnail of zbirnyk-materialiv_chastyna-2 (2)-страницы-251-253.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
zbirnyk-materialiv_chastyna-2 (2)-страницы-251-253.pdf
Download (2MB)
Official URL: http://www.tsatu.edu.ua/shn/mizhnarodna-konferenci...
Abstract
П.Фрейре розробив концепцію освіти як «практики вільного критичного
роздуму» над різними проектами освіти дорослих, які він здійснив свого часу у Бразилії. Філософія П.Фрейре базувалася на онтологічному аргументі, який встановлював практику як центральну визначальну рису людського буття і необхідну умову свободи в широкому сенсі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра соціології та філософії |
Depositing User: | Unnamed user with email philosofia_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 16 Dec 2021 08:25 |
Last Modified: | 16 Dec 2021 08:25 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12421 |