МДПУ репозиторій

Формування культури самоосвіти майбутнього викладача музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки

Переверзєва, Олена (2021) Формування культури самоосвіти майбутнього викладача музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 4 (35). с. 274-279. ISSN 2308-4863

[img] Text
43.pdf

Скачати (366kB)

Резюме

У статті розглядається культура самоосвіти педагога-музиканта як необхідна професійна якість сучасного фахівця в сфері музичної освіти. Автор пропонує уточнені визначення основних понять: «самоосвіта педагогамузиканта», «культура самоосвіти педагога-музиканта». Мета статті: виявити значення та потенціал диригентсько-хорових дисциплін у формуванні культури самоосвіти майбутнього викладача музичного мистецтва. Автор статті дає характеристику змісту диригентсько-хорових дисциплін, аналізує умови та форми їх освоєння для формування культури самоосвіти в процесі навчально-професійної діяльності студента-музиканта. Автор статті узагальнює основні положення, які відображають педагогічні можливості диригентськохорових дисциплін у формуванні культури самоосвіти майбутнього вчителя-музиканта: – диригентсько-хорові дисципліни характеризуються тісною інтеграцією. Зміст кожної дисципліни представлений п’ятьма напрямами професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичним, технологічним, дослідницьким, виконавським, педагогічним; – форми викладання диригентсько-хорових дисциплін мають широкий діапазон: лекції, практичні заняття, семінари, практикуми, індивідуальні заняття, аудиторні та позааудиторні форми самостійної роботи студентів. Кожна з аудиторних і позааудиторних форм організації навчання на певному етапі професійного становлення майбутнього вчителя-музиканта має свої переваги, тому ефективність досягається чергуванням різних форм навчання або їх комплексним застосуванням; – опанування диригентсько-хорових дисциплін на практичних заняттях дозволяє створити умови, максимально наближені до професійної практики вчителя-музиканта; – самостійна робота студентів в аудиторних і позааудиторних формах є провідним видом навчально-пізнавальної діяльності з оволодіння диригентсько-хоровими дисциплінами. Сучасні вимоги до навчального процесу в університетах орієнтують студентів на систематичну навчальнонауково-дослідну роботу, де попередня підготовка до головного результату здійснюється в режимі самостійної роботи студентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: викладач Олена Переверзєва
Дата внесення: 28 Трав 2021 07:42
Останні зміни: 28 Трав 2021 07:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11775

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу