Надольська, Ю. А. та Фесенко, Є. В. (2019) Формування ритміко-інтонаційної складової під час вивчення німецької мови як другої іноземної у виші. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 123-127. ISSN 2219-5203
Text (ФОРМУВАННЯ РИТМІКО-ІНТОНАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ У ВИШІ)
Надольська Ю.А., Фесенко Є.В._ Формування ритміко.pdf - Опублікована Версія Скачати (239kB) |
Резюме
У статті розглядаються питання, що стосуються формування ритміко-інтонаційної складової під час вивчення німецької мови як другої іноземної у ВИШі. Визначена роль німецької інтонації, її функції та компоненти в комунікативному дискурсі. Проаналізовано роботу над ритмічною системою на прикладі поетичного твору, синтаксичної будови речення та інтернет-подкастів, використання яких ефективно сприяє на здатність адаптації студента до індивідуальних особливостей вимови на практичному занятті при вивченні німецької мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 20 Лют 2020 07:22 |
Останні зміни: | 30 Вер 2020 07:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8739 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |