МДПУ репозиторій

Формування ритміко-інтонаційної складової під час вивчення німецької мови як другої іноземної у виші

Надольська, Ю. А. та Фесенко, Є. В. (2019) Формування ритміко-інтонаційної складової під час вивчення німецької мови як другої іноземної у виші. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 123-127. ISSN 2219-5203

[img] Text (ФОРМУВАННЯ РИТМІКО-ІНТОНАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ У ВИШІ)
Надольська Ю.А., Фесенко Є.В._ Формування ритміко.pdf - Опублікована Версія

Скачати (239kB)

Резюме

У статті розглядаються питання, що стосуються формування ритміко-інтонаційної складової під час вивчення німецької мови як другої іноземної у ВИШі. Визначена роль німецької інтонації, її функції та компоненти в комунікативному дискурсі. Проаналізовано роботу над ритмічною системою на прикладі поетичного твору, синтаксичної будови речення та інтернет-подкастів, використання яких ефективно сприяє на здатність адаптації студента до індивідуальних особливостей вимови на практичному занятті при вивченні німецької мови.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PD Германські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 20 Лют 2020 07:22
Останні зміни: 30 Вер 2020 07:47
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8739

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу