МДПУ репозиторій

Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти

Ізбаш, С. С. та Усатий, В. С. (2017) Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 21 груд. 2017 р.. с. 86-91.

[img] Text
Зб мат ІІ Всеукр наук-пр конф_Мелітополь_20.12.2017_Пахомов_Усатий-конвертирован (pdf.io).pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У статті аналізується поняття "навчання впродовж життя" як стратегічний принцип розвитку світової системи освіти.Встановлено, що у сучасні науці поняття "навчання впродовж життя" досліджується вченими досить активно. Адже участь дорослого протягом усього життя сприяє значним успіхам окремої собистості, яка незалежно від віку і отриманої освіти має можливість повноцінно реалізувати свій потенціал.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 04 Вер 2019 06:37
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6318

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу