Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти

Ізбаш, С. С. and Усатий, В. С. (2017) Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 21 груд. 2017 р.. pp. 86-91.

[thumbnail of Зб мат ІІ Всеукр наук-пр конф_Мелітополь_20.12.2017_Пахомов_Усатий-конвертирован (pdf.io).pdf] Text
Зб мат ІІ Всеукр наук-пр конф_Мелітополь_20.12.2017_Пахомов_Усатий-конвертирован (pdf.io).pdf

Download (1MB)

Abstract

У статті аналізується поняття "навчання впродовж життя" як стратегічний принцип розвитку світової системи освіти.Встановлено, що у сучасні науці поняття "навчання впродовж життя" досліджується вченими досить активно. Адже участь дорослого протягом усього життя сприяє значним успіхам окремої собистості, яка незалежно від віку і отриманої освіти має можливість повноцінно реалізувати свій потенціал.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 04 Sep 2019 06:37
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6318

Actions (login required)

View Item
View Item