Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти

Ізбаш, С. С. and Усатий, В. С. (2017) Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 21 груд. 2017 р.. pp. 86-91.

[thumbnail of Зб мат ІІ Всеукр наук-пр конф_Мелітополь_20.12.2017_Пахомов_Усатий-конвертирован (pdf.io).pdf] Text
Зб мат ІІ Всеукр наук-пр конф_Мелітополь_20.12.2017_Пахомов_Усатий-конвертирован (pdf.io).pdf

Download (1MB)

Abstract

У статті аналізується поняття "навчання впродовж життя" як стратегічний принцип розвитку світової системи освіти.Встановлено, що у сучасні науці поняття "навчання впродовж життя" досліджується вченими досить активно. Адже участь дорослого протягом усього життя сприяє значним успіхам окремої собистості, яка незалежно від віку і отриманої освіти має можливість повноцінно реалізувати свій потенціал.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 04 Sep 2019 06:37
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6318

Actions (login required)

View Item
View Item