Ізбаш, С. С. and Усатий, В. С. (2017) Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 21 груд. 2017 р.. pp. 86-91.
Text
Зб мат ІІ Всеукр наук-пр конф_Мелітополь_20.12.2017_Пахомов_Усатий-конвертирован (pdf.io).pdf
Download (1MB)
Зб мат ІІ Всеукр наук-пр конф_Мелітополь_20.12.2017_Пахомов_Усатий-конвертирован (pdf.io).pdf
Download (1MB)
Abstract
У статті аналізується поняття "навчання впродовж життя" як стратегічний принцип розвитку світової системи освіти.Встановлено, що у сучасні науці поняття "навчання впродовж життя" досліджується вченими досить активно. Адже участь дорослого протягом усього життя сприяє значним успіхам окремої собистості, яка незалежно від віку і отриманої освіти має можливість повноцінно реалізувати свій потенціал.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 04 Sep 2019 06:37 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6318 |