Воровка, М. І. та Кучина, Л. І. (2012) Формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Гуманітарний вісник, 5 (38). с. 81-86. ISSN 978-966-8840-94-7(5)
Text
Киїів_12.pdf Скачати (407kB) |
Резюме
В статті проаналізована проблема підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Ключові слова: інноваційна діяльність, готовність до інноваційної діяльності та її компоненти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 02 Вер 2019 07:10 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6229 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |