МДПУ репозиторій

Теоретичний аналіз поняття "підготовка майбутнього вчителя інформатики" у психолого-педагогічній літературі

Ізбаш, С. С. та Ярова, О. І. (2019) Теоретичний аналіз поняття "підготовка майбутнього вчителя інформатики" у психолого-педагогічній літературі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 134-137. ISSN 978-617-7566-82-2

[img] Text
Ярова_Аналіз поняття проф підготовка.pdf

Скачати (374kB)

Резюме

У статті проведений аналіз психолого-педагогічної літератури з проблем професійної підготовки майбутніх вчителів інформатики, що дало змогу запропонувати власне формулювання цього поняття. Під професійною підготовкою майбутніх вчителів інформатики розуміють систему організаційно-педагогічних заходів, які направлені на здобуття майбутнім вчителем необхідних знань, вмінь та навичок, формування та розвиток особистості, результатом якої стає готовність до виконання професійної діяльності вчителя інформатики.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 11 Січ 2020 09:13
Останні зміни: 11 Січ 2020 09:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8446

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу