MDPU Repository

Модель фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом

Меркулова, Н. В. (2014) Модель фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 39 (92). pp. 300-305. ISSN 1992-5786

[img] Text
Стаття_ Меркулова Н. В 2014 р. Класичний приватний університет.pdf

Download (309kB)

Abstract

У статті розкрито проблему формування готовності магістрів менеджменту освіти до інноваційної професійної діяльності; представлено модель фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом; визначено цільовий, змістово-операційний, результативний блоки моделі; розкрито сутність компонентів готовності магістрів до інноваційного управління закладом освіти; розглянуто зміст, принципи, організаційно-педагогічні умови, форми та методи професійної підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного керівництва загальноосвітнім навчальним закладом; виділено критерії та показники готовності майбутніх керівників закладів освіти до інноваційного менеджменту; проаналізовано загальні положення фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційної діяльності; обґрунтовано науково-методичні рекомендації щодо реалізації певних організаційно-педагогічних умов у процес професійної підготовки майбутніх фахівців.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Depositing User: Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Date Deposited: 08 Dec 2016 08:59
Last Modified: 08 Dec 2016 08:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/992

Actions (login required)

View Item View Item