МДПУ репозиторій

Екологічне виховання студентів-географів під час вивчення курсу «Геологія з навчальною практикою» в закладі вищої освіти

Гришко, С. В. та Прохорова, Л. А. та Левада, О. М. та Непша, О. В. та Зав’ялова, Т. В. та Іванова, В. М. (2022) Екологічне виховання студентів-географів під час вивчення курсу «Геологія з навчальною практикою» в закладі вищої освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 1 (6). с. 141-150. ISSN 2786-4952

[img] Text
Гришко СВ_Прохорова ЛА_Левада ОМ_Непша ОВ_Завялова ТВ_Іванова ВМ.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

Стаття присвячена надзвичайно актуальній темі сьогодні проблемам екологічного виховання майбутніх вчителів географії загальноосвітніх навчальних закладів при вивченні курсу «Геологія з навчальною практикою» у педагогічних закладах вищої освіти. Відзначено, що значення геології в суспільстві зростає у зв’язку з необхідністю оцінки стану природного середовища, передбачення небезпечних природних геологічних явищ – тобто для вирішення екологічних завдань. Аналіз навчального плану студентів спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) свідчить про те, що основою геологічної педагогічної освіти в Україні є принцип триєдності: геологічна наука – навчання – навчальна практика. Наголошується, що глибока модернізація шкільної та університетської освіти, що обумовлює зміну статусу різних освітніх програм і дисциплін, висуває геологію до дуже важливих знань в освітній стратегії реального майбутнього. При розгляді місця геологічних знань у загальній структурі освіти та завдання розвитку загальної освіченості студентів виявляється, що геологія більш ніж будь-яка інша наука пов’язана з багатьма природничими, технічними та гуманітарними напрямками освіти. Визначено, що вивчення курсу «Геологія з навчальною практикою» є неодмінною основою фундаментальної педагогічної освіти, оскільки дозволяє майбутньому вчителю географії отримати об’єктивні уявлення про будову навколишнього світу, планетарні, регіональні та локальні геологічні процеси, що визначають екологічно безпечну життєдіяльність та природокористування, здійснення технічних проектів. Доведено, що наявність фундаментальних знань із геології дозволить суттєво підвищити професійну компетентність майбутніх учителів географії. В результаті дослідження було визначено, що отримані екологічні знання з раціонального використання та охорони геологічного середовища на лекційних та практичних заняттях у курсі «Геологія з навчальною практикою» дозволять майбутнім вчителям географії застосовувати у їх подальшій педагогічній діяльності у закладах загальної середньої освіти України.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 19 Січ 2022 07:41
Останні зміни: 19 Січ 2022 07:41
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12637

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу