Непша, О. В. (2020) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів географії під час педагогічної практики. Географія та туризм: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди (26 лютого 2020 р., м. Харків). с. 32-36.
Text
Непша ОВ.pdf Скачати (4MB) |
Резюме
Багато учених відзначають необхідність і воднораз складність підготовки вчителя нового типу в системі педагогічної освіти, що склалася. Говорити про професійну компетенцію можна лише за наявності відповідних знань, умінь, навичок, сформованості внутрішнього світу особи. Під професійною компетентністю вчителя географії розуміється його здатність до розв’язання різних професійних задач – методичних, наочних, діагностичних та ін. У системі професійної підготовки вчителя географії важлива роль належить педагогічній практиці, яка є необхідним етапом підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 30 Бер 2020 16:22 |
Останні зміни: | 30 Бер 2020 16:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8864 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |