Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів географії під час педагогічної практики

Непша, О. В. (2020) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів географії під час педагогічної практики. Географія та туризм: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди (26 лютого 2020 р., м. Харків). pp. 32-36.

[thumbnail of Непша ОВ.pdf] Text
Непша ОВ.pdf

Download (4MB)

Abstract

Багато учених відзначають необхідність і воднораз складність підготовки вчителя нового типу в системі педагогічної освіти, що склалася. Говорити про професійну компетенцію можна лише за наявності відповідних знань, умінь, навичок, сформованості внутрішнього світу особи. Під професійною компетентністю вчителя географії розуміється його здатність до розв’язання різних професійних задач – методичних, наочних, діагностичних та ін. У системі професійної підготовки вчителя географії важлива роль належить педагогічній практиці, яка є необхідним етапом підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Depositing User: Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net
Date Deposited: 30 Mar 2020 16:22
Last Modified: 30 Mar 2020 16:22
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8864

Actions (login required)

View Item
View Item