МДПУ репозиторій

Підготовка здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» до єдиного вступного іспиту з іноземної мови

Мунтян, С. Г. та Лебєдєва, О. А. (2020) Підготовка здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» до єдиного вступного іспиту з іноземної мови. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 3 (70). с. 129-134. ISSN 1992-5786

[img] Text
26.pdf

Скачати (244kB)

Резюме

У статті розглянуто проблему підготовки здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» до єдиного вступного іспиту з іноземної мови для вступу до магістратури. Виділено ознаки впливу зовнішнього незалежного іншомовного тестування на суб’єктів навчального процесу. Виявлено, що для досяг- нення позитивного впливу контролю знань та вмінь на тих, хто підлягає тестуванню, слід забезпе- чити безпосередній взаємозв’язок між заняттями з іноземної мови та іспитом, що передбачається здавати. Встановлено, що таке узгодження виражається у необхідному коректуванні навчального процесу, тобто відбувається за умов змінення навчальної програми, покращення якості навчальних матеріалів, прийомів навчання, а також підвищення мотивації здобувачів освіти. Досліджено на окре- мому практичному прикладі, яких саме змін мають зазнати навчальні програми та навчально-мето- дичні матеріали за умов необхідності врахування вимог єдиного вступного іспиту під час підготовки студентів у конкретній навчальній ситуації. Для цього проаналізовано основні характеристики вище- зазначеного іспиту та особливості конкретних курсів авторів публікації. На підставі зазначеного аналізу обґрунтовано, яких саме коректувань ще на етапі планування має зазнати навчально-ме- тодичний супровід курсів авторів публікації на рівні формулювання цілей, відбору змісту навчання, а також на рівні осмислення конкретних навчально-методичних кроків його реалізації. Зазначено, що, запроваджуючи тренінг відповідної іншомовної компетенції студентів, викладач іноземних мов повинен бути обізнаним у тому, як розробляти якісні тестові завдання з контролю й оцінки рівня її сформованості та як готувати студентів до виконання тестів. З’ясовано, яких правил, параметрів і процедур слід дотримуватися під час розробки тестових завдань для визначення рівня сформовано- сті іншомовної компетенції у читанні.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 08 Вер 2020 09:41
Останні зміни: 08 Жов 2020 11:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10551

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу