Чорна, Альона (2022) Модель формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення фахових дисциплін. Актуальні питання гуманітарних наук, 3 (56). с. 241-246. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)
Text
3 Чорна Модель упр комп.pdf Скачати (966kB) |
Резюме
Стаття присвячена опису моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення фахових дисциплін. Модель представлена як єдність цільового, змістового, організаційно-процесуального та критеріально-результативного блоків, що забезпечує результат – удосконалення управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. У дослідженні висвітлені наступні принципи «трендів»: поєднання руху університету як інституції науки і освіти та розвитку інноваційної особистості суб’єктів культурно-освітнього простору та системний, послідовний характер творення методологічного, теоретичного і практичного знання. У процесі розробки педагогічної моделі формування управлінської компетентності були вивчені завдання, передбачені нормативними документами (стандарти вищої освіти галузі 12 «Інформаційні технології» та Постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій»); здійснений аналіз науково-методичної літератури для визначення якостей майбутнього інженера-програміста, що характеризують його управлінську компетентність; моделювання еталонних результатів, яких очікують у результаті перетворення практики, що знайшло відображення у структурі спроєктованої педагогічної моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення фахових дисциплін; відбір дидактичних, матеріальних, інформаційних, організаційних засобів (узгодження форм, методів та засобів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-програмістів з цілями формування управлінської компетентності, упровадження інтерактивних методів та інформаційнокомунікаційних засобів навчання, узгодження змісту обов’язкових та вибіркових дисциплін); здійснено аналітику практики та зіставлення отриманих в її процесі даних із соціальними вимогами (здійснено аналіз ринку праці на затребуваність управлінської компетентності майбутніх ІТ фахівців).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > Q Наука (Загальне) T Технологія > T Технологія (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 29 Груд 2023 12:03 |
Останні зміни: | 29 Груд 2023 12:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13350 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |