Чорна, Альона (2022) Модель формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення фахових дисциплін. Актуальні питання гуманітарних наук, 3 (56). pp. 241-246. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)
![3 Чорна Модель упр комп.pdf [thumbnail of 3 Чорна Модель упр комп.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
3 Чорна Модель упр комп.pdf
Download (966kB)
Abstract
Стаття присвячена опису моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення фахових дисциплін. Модель представлена як єдність цільового, змістового, організаційно-процесуального та критеріально-результативного блоків, що забезпечує результат – удосконалення управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. У дослідженні висвітлені наступні принципи «трендів»: поєднання руху університету як інституції науки і освіти та розвитку інноваційної особистості суб’єктів культурно-освітнього простору та системний, послідовний характер творення методологічного, теоретичного і практичного знання. У процесі розробки педагогічної моделі формування управлінської компетентності були вивчені завдання, передбачені нормативними документами (стандарти вищої освіти галузі 12 «Інформаційні технології» та Постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій»); здійснений аналіз науково-методичної літератури для визначення якостей майбутнього інженера-програміста, що характеризують його управлінську компетентність; моделювання еталонних результатів, яких очікують у результаті перетворення практики, що знайшло відображення у структурі спроєктованої педагогічної моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення фахових дисциплін; відбір дидактичних, матеріальних, інформаційних, організаційних засобів (узгодження форм, методів та засобів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-програмістів з цілями формування управлінської компетентності, упровадження інтерактивних методів та інформаційнокомунікаційних засобів навчання, узгодження змісту обов’язкових та вибіркових дисциплін); здійснено аналітику практики та зіставлення отриманих в її процесі даних із соціальними вимогами (здійснено аналіз ринку праці на затребуваність управлінської компетентності майбутніх ІТ фахівців).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > Q Наука (Загальне) T Технологія > T Технологія (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 29 Dec 2023 12:03 |
Last Modified: | 29 Dec 2023 12:03 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13350 |