Каткова, Тетяна (2013) Вплив взаємозв’язку між загальною та професійною самооцінкою майбутніх психологів-педагогів на їх професійне становлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 159-162. ISSN 2219-5203
Text
617-1.pdf Скачати (210kB) |
Резюме
Внутрішній світ особистості, її самосвідомість та самооцінка здавна привертали увагу філософів, учених і митців. Поведінка людини завжди так чи інакше співвідноситься з її уявленнями про себе і про те, якою вона повинна чи бажала б бути. У статті ми торкнулися питання про взаємозв’язок і взаємовплив загальної і професійної самооцінки майбутніх психологів-педагогів, оскільки питання про те, чи впливають показники загальної самооцінки особистості на її професійну діяльність становить значний науковий інтерес.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 21 Бер 2016 19:44 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/505 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |