Каткова, Тетяна (2013) Вплив взаємозв’язку між загальною та професійною самооцінкою майбутніх психологів-педагогів на їх професійне становлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 159-162. ISSN 2219-5203
![617-1.pdf [thumbnail of 617-1.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
617-1.pdf
Download (210kB)
Abstract
Внутрішній світ особистості, її самосвідомість та самооцінка здавна привертали увагу філософів, учених і митців. Поведінка людини завжди так чи інакше співвідноситься з її уявленнями про себе і про те, якою вона повинна чи бажала б бути. У статті ми торкнулися питання про взаємозв’язок і взаємовплив загальної і професійної самооцінки майбутніх психологів-педагогів, оскільки питання про те, чи впливають показники загальної самооцінки особистості на її професійну діяльність становить значний науковий інтерес.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 21 Mar 2016 19:44 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:36 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/505 |