МДПУ репозиторій

Дослідження мотиваційного компоненту фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів

Крашеніннік, І. В. (2019) Дослідження мотиваційного компоненту фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогічних та психологічних наук: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 трав. 2019 р.. с. 72-74.

[img]
Перегляд
Text
tnu.in.ua_psyho-ped_май_2019-72-74.pdf

Скачати (151kB) | Перегляд

Резюме

Досліджуючи проблеми професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців, зокрема інженерів-програмістів, науковці приділяють значну увагу мотиваційній сфері особистості студентів. Мотивація до навчання і діяльності за фахом часто розглядається як один з компонентів компетентності (професійної або інших) здобувачів вищої освіти, а рівень її сформованості – як критерій перевірки ефективності запропонованих авторами підходів до організації освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 24 Черв 2020 09:07
Останні зміни: 24 Черв 2020 09:07
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10250

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу