Крашеніннік, І. В. (2019) Дослідження мотиваційного компоненту фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогічних та психологічних наук: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 трав. 2019 р.. с. 72-74.
|
Text
tnu.in.ua_psyho-ped_май_2019-72-74.pdf Скачати (151kB) | Перегляд |
Резюме
Досліджуючи проблеми професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців, зокрема інженерів-програмістів, науковці приділяють значну увагу мотиваційній сфері особистості студентів. Мотивація до навчання і діяльності за фахом часто розглядається як один з компонентів компетентності (професійної або інших) здобувачів вищої освіти, а рівень її сформованості – як критерій перевірки ефективності запропонованих авторами підходів до організації освітнього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 24 Черв 2020 09:07 |
Останні зміни: | 24 Черв 2020 09:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10250 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |