Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Дослідження мотиваційного компоненту фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів

Крашеніннік, І. В. (2019) Дослідження мотиваційного компоненту фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогічних та психологічних наук: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 трав. 2019 р.. pp. 72-74.

[thumbnail of tnu.in.ua_psyho-ped_май_2019-72-74.pdf]
Preview
Text
tnu.in.ua_psyho-ped_май_2019-72-74.pdf

Download (151kB) | Preview

Abstract

Досліджуючи проблеми професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців, зокрема інженерів-програмістів, науковці приділяють значну увагу мотиваційній сфері особистості студентів. Мотивація до навчання і діяльності за фахом часто розглядається як один з компонентів компетентності (професійної або інших) здобувачів вищої освіти, а рівень її сформованості – як критерій перевірки ефективності запропонованих авторами підходів до організації освітнього процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 24 Jun 2020 09:07
Last Modified: 24 Jun 2020 09:07
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10250

Actions (login required)

View Item
View Item