Крашеніннік, І. В. (2019) Дослідження мотиваційного компоненту фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогічних та психологічних наук: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 трав. 2019 р.. pp. 72-74.
tnu.in.ua_psyho-ped_май_2019-72-74.pdf
Download (151kB) | Preview
Abstract
Досліджуючи проблеми професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців, зокрема інженерів-програмістів, науковці приділяють значну увагу мотиваційній сфері особистості студентів. Мотивація до навчання і діяльності за фахом часто розглядається як один з компонентів компетентності (професійної або інших) здобувачів вищої освіти, а рівень її сформованості – як критерій перевірки ефективності запропонованих авторами підходів до організації освітнього процесу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 24 Jun 2020 09:07 |
Last Modified: | 24 Jun 2020 09:07 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10250 |