МДПУ репозиторій

Педагогічна практика - як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури

Котова, Олена та Проценко, Андрій (2018) Педагогічна практика - як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (21). с. 135-139. ISSN 2219-5203

[img]
Перегляд
Text
Котова О_Проценко А.pdf

Скачати (611kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх учителів з фізичної культури. Проаналізовано погляди вчених на поняття «професійна компетентність» та особливості її формування в майбутнього вчителя фізичної культури. Доведено, що основною ланкою, яка з’єднує всі компоненти структури професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури у вищих навчальних закладах, є педагогічна практика – провідний, домінантний засіб підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності та один з основних засобів набуття ними професійної компетентності

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Дата внесення: 07 Лип 2020 13:09
Останні зміни: 28 Вер 2020 06:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10161

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу