Котова, Олена та Проценко, Андрій (2018) Педагогічна практика - як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (21). с. 135-139. ISSN 2219-5203
|
Text
Котова О_Проценко А.pdf Скачати (611kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх учителів з фізичної культури. Проаналізовано погляди вчених на поняття «професійна компетентність» та особливості її формування в майбутнього вчителя фізичної культури. Доведено, що основною ланкою, яка з’єднує всі компоненти структури професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури у вищих навчальних закладах, є педагогічна практика – провідний, домінантний засіб підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності та один з основних засобів набуття ними професійної компетентності
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Дата внесення: | 07 Лип 2020 13:09 |
Останні зміни: | 28 Вер 2020 06:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10161 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |