Котова, Олена and Проценко, Андрій (2018) Педагогічна практика - як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (21). pp. 135-139. ISSN 2219-5203
Котова О_Проценко А.pdf
Download (611kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто проблему професійної підготовки
майбутніх учителів з фізичної культури. Проаналізовано
погляди вчених на поняття «професійна компетентність» та
особливості її формування в майбутнього вчителя фізичної
культури. Доведено, що основною ланкою, яка з’єднує
всі компоненти структури професійної підготовки
майбутнього вчителя фізичної культури у вищих навчальних
закладах, є педагогічна практика – провідний,
домінантний засіб підготовки студентів до майбутньої
професійної діяльності та один
з основних засобів набуття ними
професійної компетентності
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра теорії та методики фізичного виховання > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kafedra0tmfv@gmail.com |
Date Deposited: | 07 Jul 2020 13:09 |
Last Modified: | 28 Sep 2020 06:32 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10161 |