МДПУ репозиторій

Колокації як засіб формування лексичної компетентності студентів-філологів

Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. (2019) Колокації як засіб формування лексичної компетентності студентів-філологів. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (48). с. 45-47. ISSN 2450-8160

[img] Text
herald_pedagogiki_48_pages-45-47.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

У статті висловлено припущення, що для формування лексичної компетенції студентів-філологів потрібно спрямувати увагу студентів на засвоєння колокацій, а не тільки на вивчення денотації і конотації окремих слів. Визначені поняття "колокація" та "колокаційна компетентність". Акцентовано питання, на які викладачі англійської мови мають звертати особливу увагу, а саме: чому необхідно розвивати колокаційну компетенцію студентів; як використовувати на практиці теоретичні знання про колокації для розвитку лексичної компетенції у студентів; які вправи необхідно робити для кращого засвоєння колокацій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 15 Лист 2019 13:32
Останні зміни: 15 Лист 2019 13:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7970

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу