Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. (2019) Колокації як засіб формування лексичної компетентності студентів-філологів. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (48). с. 45-47. ISSN 2450-8160
Text
herald_pedagogiki_48_pages-45-47.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
У статті висловлено припущення, що для формування лексичної компетенції студентів-філологів потрібно спрямувати увагу студентів на засвоєння колокацій, а не тільки на вивчення денотації і конотації окремих слів. Визначені поняття "колокація" та "колокаційна компетентність". Акцентовано питання, на які викладачі англійської мови мають звертати особливу увагу, а саме: чому необхідно розвивати колокаційну компетенцію студентів; як використовувати на практиці теоретичні знання про колокації для розвитку лексичної компетенції у студентів; які вправи необхідно робити для кращого засвоєння колокацій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 15 Лист 2019 13:32 |
Останні зміни: | 15 Лист 2019 13:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7970 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |