Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Колокації як засіб формування лексичної компетентності студентів-філологів

Рябуха, Т. В. and Гостіщева, Н. О. (2019) Колокації як засіб формування лексичної компетентності студентів-філологів. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (48). pp. 45-47. ISSN 2450-8160

[thumbnail of herald_pedagogiki_48_pages-45-47.pdf] Text
herald_pedagogiki_48_pages-45-47.pdf

Download (2MB)

Abstract

У статті висловлено припущення, що для формування лексичної компетенції студентів-філологів потрібно спрямувати увагу студентів на засвоєння колокацій, а не тільки на вивчення денотації і конотації окремих слів. Визначені поняття "колокація" та "колокаційна компетентність". Акцентовано питання, на які викладачі англійської мови мають звертати особливу увагу, а саме: чому необхідно розвивати колокаційну компетенцію студентів; як використовувати на практиці теоретичні знання про колокації для розвитку лексичної компетенції у студентів; які вправи необхідно робити для кращого засвоєння колокацій.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 15 Nov 2019 13:32
Last Modified: 15 Nov 2019 13:32
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7970

Actions (login required)

View Item
View Item