Рябуха, Т. В. and Гостіщева, Н. О. (2019) Колокації як засіб формування лексичної компетентності студентів-філологів. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (48). pp. 45-47. ISSN 2450-8160
![herald_pedagogiki_48_pages-45-47.pdf [thumbnail of herald_pedagogiki_48_pages-45-47.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
herald_pedagogiki_48_pages-45-47.pdf
Download (2MB)
Abstract
У статті висловлено припущення, що для формування лексичної компетенції студентів-філологів потрібно спрямувати увагу студентів на засвоєння колокацій, а не тільки на вивчення денотації і конотації окремих слів. Визначені поняття "колокація" та "колокаційна компетентність". Акцентовано питання, на які викладачі англійської мови мають звертати особливу увагу, а саме: чому необхідно розвивати колокаційну компетенцію студентів; як використовувати на практиці теоретичні знання про колокації для розвитку лексичної компетенції у студентів; які вправи необхідно робити для кращого засвоєння колокацій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 15 Nov 2019 13:32 |
Last Modified: | 15 Nov 2019 13:32 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7970 |